El passat dijous 13 de juny el nostre alumnat de l'itinerari IDEA va participar en la jornada Educaemprèn organitzada per la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.
Es convoca a una reunió informativa a les famílies i alumnat de 4t ESO que estan inscrits al viatge a Londres. La reunió tindrà lloc el dimecres 19 de juny a les 19:30 a l'Aula Gran.